Sunday, September 30, 2012

Web Poster Kelate The The Red Warriors : http://mckelate.tumblr.com





Saya sudah lama mengikuti perkembangan bola sepak Kelantan The Red Warriors dan sememangnya menyokong pasukan Kelate TRW sejak dulu, kini dan selamanya @ forever. Saya jatuh cinta dengan TRW sejak dahulu dan akan terus di alam percintaan dengan kelate TRW selamanya. Kasih sayang saya kepada pasukan ini membawakan ilham/idea dan membuat saya berkarya dengan membuat web-web poster untuk TRW. Sememangnya web poster saya sangat memuji-muja pasukan kesayangan saya , penuh dengan kata-kata yang bermotivasi tinggi dan bersemangat dan sangat positif. Ianya lahir daripada hati dan keiikhlasan saya berkarya. Yes I am very bias becoz I love Kelate TRW very-very much. 




Pada sesiapa yang merasai ‘kasih sayang dan kesetiaan serta patriotik’ kepada pasukan Kelate TRW kesayangan kita dan menghargai usaha saya ini, saya ucapkan terima kasih. Nyatalah kita semua peminat setia dan patriotik kepada pasukan kita, walaupun kita tidak bertentang mata atau berkenal mesra. namun hati=hati kita bersatu kerana pasukan kita yang disayangi. Perjuangan kita adalah “All for one and one for all”.ada yang sudi sharing web poster ini, terima kasih… silakan, cuma jangan ubah suai, kekalkan dalam bentuk yang asal dan jangan lupa kredit kepada mckelate.tumblr.com





Pada yang sudi sharing web poster ini, terima kasih… silakan, cuma jangan ubah suai, kekalkan dalam bentuk yang asal dan jangan lupa kredit kepada mckelate.tumblr.com


Teruskan sokongan anda kepada Kelate TRW, Gomo Kelate Gomo!!!


Salam sayang/Love always,


Noorma Mckelate Yusoff
noorma@gmail.com

No comments: