Sunday, February 11, 2007

Sabah Short Trip 8&9 Februari 2007


Sabah Negeri Di Bawah Bayu adalah tanah kelahiran my baby sister Dilla. 8 Februari 2007 adalah hari yang paling bermakna buat my baby sister Dilla apabila I dan my sister Elly telah menemankannya untuk kembali ke tanah tumpah darahnya iaitu Kota Kinabalu setelah sekian lama. Dilla dibesarkan bersama ahli keluarga yang lain yang berasal dari Negeri Kelantan, Negeri Che Siti Wan Kembang.

Sejak kecil Dilla menyimpan cita-cita untuk ke Kota Kinabalu dan melihat sendiri tempat beliau dilahirkan iaitu Hospital Queen Elizabeth. Kami sempat ke sana dan masih melihat bangunannya yang masih tersergam dengan pembangunan yg sedang dijalankan di situ.

Cuti-cuti Malaysia kami selama 2 hari banyak kami habiskan berjalan-jalan sekitar bandar KK. Sempat juga kami shopping di Pasar Filipina. Center Point,Sabah dan menjengok pasar yang berdekatan serta meninjau kesibukan di Jeti. Insyaallah satu masa kami akan kembali untuk menawan Gunung Kinabalu, menaikki bot ke pulau-pulau yang berdekatan, ke pasar Tamu dan tempat-tempat menarik yang lain.

  • More about Dilla visit her fotopages
  • 2 comments:

    Anonymous said...

    very sweet...tq sbb bwk pegi sbh.tq for the trip to kuching n sbh..tq for everything...luv u.miss u.

    Anonymous said...

    HukHuk..best sgt cuti2 mesia..later kite g China lak ok..after masing2 dh cukup ongkosnye la..ahaks.