Monday, February 27, 2012

Sebenarnya ENGKAU selamanya tidak akan tahu...



Bila kau melihat aku terlalu HAPPY… 

Mungkin kau tidak sedar yang aku sebenarnya UNHAPPY… 

Bila kau melihat aku ceria , tertawa dan dengan senyuman MANIS 

Mungkin kau tidak sedar aku sedang berduka nestapa dan BERSEDIH 

Bila kau melihat aku menyanyi lagu-lagu riang seperti ingin BERDANSA 

Mungkin engkau tidak tahu yang aku sendiri ,kesunyian melayan PERASAAN 

Bila aku tidak lagi berkongsi ayat-ayat CInta ALLAH 

Mungkin engkau tidak sedar aku mahu mengEKSLUSIFKAN diriku denganNya 

Mungkin aku ingin berkhalwat denganNya dan membuatkan diriku berasa ISTIMEWA 

Sebenarnya ENGKAU selamanya tidak akan tahu 

Kerana engkau hanya melihat pada pandangan mata 

Tidak dengan pandangan mata hati 

Engkau melihat tanpa rasa kasih sayang 

Sedangkan CINTA dan kasih sayang seorang kekasih mahupun seorang kawan adalah UNCONDITIONAL (Tanpa Syarat) 

- Mckelate 27 Feb 2012, Kota Samarahan

No comments: